Jak si zvýšit návštěvnost na firemním Facebook profilu?

Firemní Facebook profil využívá v dnešní době už většina velkých firem, je to perfektní způsob jak mohou klienti dále rozšiřovat jeho nabídku. Společnost Facebook však každý rok přichází s novými změnami, kterých si ne každý stačí všimnout. Jsou to drobné změny pro podnikatele, které mohou výrazně ovlivnit celkový zisk. Je třeba se na profil firmy soustředit a věnovat mu dostatečnou pozornost, protože změn je mnoho.

Jednou ze změn, kterou mnoho firem ještě nevyužilo je velká profilová fotka. Firma si může pořídit velký snímek své budovy, svého loga a mnoha dalších věcí, které má možnost nastavit jako širokoúhlý profil. Do širokoúhlého profilu se toho vejde mnohem více a první dojem z návštěvy bývá mnohdy klíčový, tudíž je dobré ho zvolit správně. Je dobré si aktivovat profil Timeline, který mnoho podnikatelů ještě nemá. Profil Timeline se neliší pouze vzhledem, ale disponuje i velkým množstvím funkcí, které vždy starší verze postrádají.

Velmi důležitou službou je vytvoření nabídky. Jedná se o jeden z vůbec nejlepších nástrojů, které jsou momentálně k dispozici. Podnikatel jednoduše vybere jednu ze služeb nebo jeden ze svých produktů, který je třeba v akci a rozešle ho všem svým fanouškům. Ti ho pak mohou sdílet dále a tak se vytvoří řetězec nabídky. Podnikatel tím pádem získá dobrou reklamu úplně zdarma. Tento nástroj lze využívat pravidelně a například každý týden rozesílat novinky na profily všech uživatelů, kteří jsou přihlášení k odběru.

Dalším dobrým nástrojem je statistika. Podnikatel může sledovat své návštěvníky ještě mnohem podrobněji než tomu bylo doposud. Pomocí grafů návštěvnosti lze sledovat statistky návštěv za různá období. Pokud například podnikatel provede nějakou výraznou změnu na stránkách, tak může přes Facebook sledovat jak moc to ovlivnilo celkovou návštěvnost.

Změn přichází každý měsíc mnoho a je dobré je sledovat. V poslední době se Facebook zaměřil i na bezpečnost a na další funkce, které by mohly podnikatelům pomoci v propagaci své firmy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..