Soustřeďte se na svoji osobní značku
Každý podnikatel musí využít maximum možností. Dobré vzdělání a průměrný nápad nemusí vést k úspěchu. Pojďme se podívat na jednoduché, ale nezanedbatelné body, které mohou zvednout vaši prestiž.
Dnes již není nejdůležitější počet vysokých škol a lukrativnost vašich předchozích pozic. Pokud chcete začít podnikat, tak „jedete“ sami na sebe. V opačném případě jsou zkušenosti i vzdělání značnou výhodou. Avšak podnikat lze i bez titulu a předchozího zaměstnání. Pokud budete dodržovat níže zmíněné body, tak vaše šance na úspěch radikálně vzrostou.
Myslet jinak
Jedna z nejtěžších věcí je myslet jinak. Kopírování opravdu nikam nevede. Navíc zkopírovat systém zavedené firmy není cestou k úspěchu. Tímto se na trhu neuchytíte. Dobrým příkladem může být firma Apple, která má v současnosti nejdražší akcie ze všech společností (překonala i rafinérské obry). Ať jste, či nejste příznivci nakouslého jablka, tak musíte uznat, že tato značka dělá vše jinak. Revoluční telefon iPhone nabídl něco nového. Byl jednoduchý, přehledný, a i když konkurence měla více funkcí, tak se tento mobil stal velmi oblíbeným a konkurenci „rozdrtil“. To stejné platí i u počítačů, které jsou od základu navrženy jinak (lépe).
Taktika
Chcete být nejlevnější, nebo nejkvalitnější? Přesně si ujasněte vaše plány. Nemůžete nabízet kvalitní i nekvalitní zboží, případně ho kombinovat. Vaše služby / zboží musí být jednoznačně zaměřeno. Jen tak bude zákazník spokojen. Vaši taktiku nesmíte opustit, výjimky nejsou dovoleny.
Vzhled a značka
Vše musí ladit a dokonale do sebe zapadat. Logo, motto i celkový záměr vaší firmy musí být jednotný. I když vám to nemusí připadat důležité, tak právě tyto faktory ovlivňují mnoho zakázek. Jak si vás klient může všimnout, nebo si vás zapamatovat, když nemáte správné logo, či motto.
Vystupování, kontakt s okolím
Řeč těla, rychlost řeči, gesta… vše se podepíše na vašem hodnocení. Nezapomeňte na sobě pracovat. Výhodou jsou i reklamní PR články, které váš podnikatelský záměr podpoří.