Podnikatelský web – tvorba a podoba

Podnikatelský web je základem úspěšného obchodování. Na internetu dnes hledáme naprosto vše a je tedy nutností tam být. Ovšem konkurence je dne ve všech oborech velmi silná, a proto je nutné se hned v od prvního kroku dostat na její úroveň.

Dnes je velmi časté, že mnoho webů vypadá naprosto hrozně. Vzhledem k jednoduchým programům si může webové stránky vytvořit naprosto každý. Samozřejmě jde to, ale potřebujete aspoň základní znalosti.

Nejčastější chybou je chaos. Mnoho lidí se snaží hned na první stranu umístit co nejvíce informací. Výsledek je ovšem kontraproduktivní. Místo toho, aby se návštěvník na první straně vše přehledně dozvěděl, tak bude naprosto ztracen v textu, obrázcích, odkazech, cenách…

Vaše stránky musí mít jasnou strukturu. Na úvodní straně se jen představte, napište kdo jste a co děláte, to naprosto stačí. Ceník, adresu, ukázku práce, kontakt a fotky můžete umístit do jedné z podstran.

Jak již bylo zmíněno. Stránky si můžete buď vytvořit sami, nebo si za ně zaplatíte. Měli byste objektivně zvážit, zda na to máte a jestli vám vaše tvorba bude k reprezentaci dostačovat.

Pokud si myslíte, že na internetu nenajdete příliš zákazníků, tak vám jednoduchá stránka se základními údaji naprosto postačí. Platit tisíce za profesionální web by v tomto případě bylo zbytečné.

Avšak téměř každý větší podnikatel by měl mít profesionální web. Čeští zákazníci jsou velmi nároční a zrovna v tomto odvětví i celkem vzdělaní. Potrpí si tedy na dokonalost.

Ať už se do stránek pustíte sami, nebo si za ně zaplatíte, tak byste měli mít podrobný plán. Vše si sepište. Musíte přesně vědět, jak by měl váš web vypadat. Pokud se budete rozhodovat za chodu, tak hrozí, že z vaší internetové prezentace vznikne „cirkusový chaos“.

Když zadáte tvorbu vašich stránek některé firmě (živnostníkovi), tak požadujte reference. Podíváte se tak na ukázku práce a zhodnotíte, na jaké úrovni by mohl být i váš web.

Ať necháte stránky někoho dělat, nebo si je vytvoříte sami, tak si na ně dejte maximálně jeden měsíc. Do této lhůty vám profesionálové vytvoří i velmi náročnou prezentaci.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..