Jak zvýšit návštěvnost e-shopu?

Návštěvnost e-shopu chce majitel co možná největší, protože čím více návštěvníků, tak tím je větší šance, že si někdo nějaký produkt koupí. Toto je nepopíratelná rovnice, kterou každý rozumný člověk pochopí, a proto si dnes řekneme o jednom způsobu, jak návštěvnost vašeho e-shopu zvýšit.

Jednoho krásného dne řekl někdo moudrý větu:

„Dobrá věc si udělá reklamu sama!“

To je sice pravda, ale nejde jen o tu věc, kterou lidé kupují, ale také kde lidé danou věc koupí. My se tedy snažíme mít na svém e-shopu co možná největší návštěvnost, aby si lidé naše výrobky kupovali, tedy aby byla větší šance, že někoho naše nabídka zaujme. Jak zvýšit návštěvnost e-shopu? Jednoduše! Pomocí speciálního magazínu!

Mnoho majitelů e-shopů začíná s různými systémy typu Etarget, Google Adwords, apod. což vůbec není špatně! Naopak! Ovšem návštěvník a potencionální zákazník chce ještě něco navíc, aby váš e-shop navštívil a tím může být tematicky laděný magazín, který zujme lidi a dokáže jednoduše přitáhnout stovky až tisíce návštěvníků. Dále takovýto magazín, pokud je tedy kvalitně psaný, dokáže zvýšit důvěryhodnost vašeho e-shopu, což je rozhodně dobře.

Nechte si psát, nebo pište takové články, které jsou specificky laděné na vaše produkty. Je blbost psát o něčem, co v nabídce nemám, protože pokud to návštěvníka zaujme, pak musí hledat v jiných e-shopech a tím nejenom odradíte potencionálního zákazníka, ale ještě ho přenecháte konkurenci. A to rozhodně nechcete!

Příklad kvalitního a velmi dobrého magazínu k e-shopu můžete naleznout na stránkách vodomil.cz. Rozhodně doporučuji kouknout, jak to má správně vypadat, abyste měli nějakou inspiraci! Je to jednoduché a velmi účinné!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..