Internetová brigáda III.

V posledním díle internetové brigády se zaměříme jen na určitou část uživatelů. Jedná se především o lidi, kterým není cizí webdesign, tvorba webu a správa internetových stránek.

Tato brigáda je vhodná pro všechny, kteří již mají s výše zmíněným zkušenosti (například ze školy, nebo z osobních stránek). Avšak pokud máte chuť se učit, tak tuto práci zvládnete i vy. V zásadě se stačí snažit a nebát se nových věcí. Dobrou motivací vám může být reprezentativní výsledek a velmi zajímavé finanční ohodnocení.

Jak začít?

Začátky jsou nejtěžší. Abyste si je ulehčily, tak se zkuste spojit s někým zkušeným. Nabídněte mu svoji pomoc za malé finanční ohodnocení, nebo dokonce i zadarmo. Vaším cílem je sehnat zkušenosti, peníze přijdou časem. Pokud se s nikým nespojíte, tak můžete zůstat na začátku, vše vám půjde pomalu a dostat se z nuly bude téměř nemožné (a proto je vhodné přijmout i neplacenou práci).

V začátcích se musíte seznámit s možnými programy a jejich funkcemi. Je nutno podotknout, že software pro toto odvětví není nejlevnější, ovšem jeho cena je opodstatněná. Jedná se o aplikaci, která vám investované peníze vydělá zpět. Jen pro představu se podívejte na cenu ministránek (4 až 5 podstránek). Základ začíná někde na 4 000 korunách. Tyto peníze nejsou rozhodně lehce vydělané, protože se do nich musí započítat i úvodní snažení, avšak v daném okamžiku se jedná jen o inovaci vlastní šablony.

Tento druh práce dává další možnosti a to buď pro vás, nebo další spolupracovníky. Každý web se naplňuje články a zákazník to většinou rovnou požaduje. Články si samozřejmě můžete napsat sami, ale můžete oslovit i někoho jiného. Vaše práce (tvorba webu, upravování designu) je lépe placená, než psaní článků, a proto s tím neztrácejte čas a dejte možnost někomu přivydělat (navíc i na něm vyděláte).

Poslední možností je správa webu. Některé internetové stránky potřebují téměř neustálý dohled. Chcete-li schvalovat články, starat se o příspěvky, případně něco mazat, upravovat, tak se rozhodněte pro správu internetové prezentace. K této činnosti potřebujete nejméně zkušeností (ovšem opět záleží na jednotlivé pracovní nabídce).

Pokud vás nabídka zaujala, tak navštivte portály, které nabízejí práci (prace.cz, webtrh.cz a další). Je vhodné oslovit i přímo majitele stránek (narazíte-li na webovou prezentaci, které máte co nabídnout, tak kontaktujte jejího majitele).

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..