Založení a propagace E-shopu
Kdo v dnešní době není na internetu, jako by nebyl. Toto pravidlo se čím dál více rozmáhá. Je nutné si ovšem přiznat, že je pravdivé. V dnešní době nakupujeme přes internet téměř vše. Navíc na produkty se díváme, i když nechceme aktuálně nic koupit, zajímají nás ceny (případně parametry).
Všichni podnikatelé s kamennými obchody by měli být i na internetu. Nemusí mít úžasné a drahé stránky. Pokud se jedná o menší obchod se stálou klientelou, tak bohatě postačí web se základními informace (co nabízíte, za kolik, výsledky vaší práce, spokojení zákazníci…).
Pokud nabízíte zboží, tak byste si měli pořídit e-shop. Právě on vám pomůže zvýšit prodejnost. Možná o tom nevíte, ale počet prodaných kusů se nezvýší jen díky prodeji přes internet, ale i díky informacím, které na stránkách nabídnete. S velkou pravděpodobností zaznamenáte více zákazníků i ve vaší prodejně.
E-shop vám tedy bude vydělávat dvakrát. Není jediný důvod, který by hovořil proti. Být na internetu se v podnikání vždy vyplatí. Jestli chcete být úspěšní, tak o tomto kroku vůbec nepřemýšlejte.
Nejčastější argumentem je cena e-shopu, případně neschopnost jeho ovládání. Vkládání předmětů do e-shopu není vůbec složité, navíc na tuto činnost můžete někomu zadat. Částky za tuto práci nejsou vysoké. Jediným problémem by tedy mohla být pořizovací cena.
Každý obchodník musí investovat a neví, zda se mu to vyplatí. Stejné to je i u e-shopu, i když v tomto případě je velká pravděpodobnost navrácení investice. Pokud se ji ovšem bojíte, není nic jednoduššího než na vaše stránky umístit odkaz na tvorbu e-shopu. Některé takové odkazy vám totiž platí provizi za nového zákazníka (který klikl na váš odkaz a pořídil si e-shop). Můžete tedy vydělávat i tímto způsobem. Za nového zákazníka můžete dostat odměnu v řádu stovek korun.
E-shopu se nebojte. Je to jeden ze způsobů, který se téměř stoprocentně vyplatí. Navíc při jeho vlastnictví nemusíte mít všechno zboží skladem, a tedy ho můžete rovnou přeposílat od dodavatele. Žádné peníze vám tedy nebudou ležet na skladě.
Jednou větou, je dobré mít eshop, jinak je informační hodnota článku nulová. A proč je v názvu „propagace“?
V článku jsou zmíněny výhody e-shopu. Mnoho lidí ho nemá a napsat jen „je dobré mít eshop“ by nemělo takový efekt. Mnozí obchodníci jsou konzervativní, nebo potřebují vidět výhody.
E-shop slouží k propagaci (podnikání, firmy, produktů) a získávání informací.