Co je Info-marketing

Dnešní doba nabízí spoustu možností jak si vydělat peníze, a nechodit při tom ani do práce. Můžete být klidně u moře a při tom řídit vaši úspěšnou firmu. Příkladem takovéto úspěšné firmy může být třeba 37signals.

Opravdu je velmi snadné pracovat někde, kde je Vám příjemně a kde jste šťastní. Stačí Vám k tomu pouze notebook a aplikace které jsou většinou zdarma.

Pracujte jinak – radostněji, efektivněji, snadněji a za více peněz. Jak? Dělejte to co Vás baví a už nikdy nemusíte pracovat 🙂 Navíc Vás za to budou platit.

Infomarketing – spousty možností

V infomarketingu se můžete věnovat ktrému koliv oboru, nejlépe však tomu, který znáte nejlíp. Pokud v něčem vynikáte, proč o tom nezačít psát a radit tak ostatním? Možností je opravdu moc:

  • Emailing – jak komunikovat přez email, kde sehnat kontakty, jak se o kontakty starat
  • SEO – jak se starat o webové stránky, kde získat zpětné odkazy, jak zlepšit pozici ve vyhledávačích
  • Vaření – tipy na zajímavé recepty či kuchyňské potřeby, jak poznat kvalitní a čerstvé ingredience
  • Knihy a čtení – recenze na zajímavé knihy, zajímavosti z knih
  • Copywriting – jak správně psát, na co si dát pozor při psaní, jak napsat knihu nebo ebook
  • Hubnutí – rady jak rychle zhubnout, různé sestavy jídelníčků, cviky při kterých se hubne
  • a mnoho dalších…

Oborů kde začít s infomarketingem je mnoho. Stačí si vybrat ten Váš a pak už je to na vaší trpělivosti a výdrži.

Není lehké uspět

Nepočítejte s tím, že vytvoříte tři stránky, pár rad, nějaké to video a všichni Vám najedou budou platit. Takto to nefunguje.  Ano, bohužel stejně jako každé jiné podnikání, je to o práci. O odběratele a budoucí zákazníky se musíte starat, dodávat přínosné informace a tipy, občas nějaký ten dárek zdarma (například ebook, slevový kód).

Dále je pro úspěšný infomarketing znát některé nástroje, pomocí kterých si usnadníte a zautomatizujete vaši práci:

  • založení a sprovoznění webu
  • tvorba ebooku a videa
  • emailing a sběr kontaktů
  • propagace
  • účetnictví
  • automatické platby
  • plánování a organizování
  • webináře, videokonference

Info-marketing závěrem

Vytvořit kvalitní obsah a produkt není snadné, a ze začátku zabere mnoho času. Buďte ale trpěliví a úspěch se dostaví. Stačí jen začít…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..