SEO a sociální sítě
seo pravidla by měly být naprostým základem pro všechny majitele internetových stránek. Je to právě SEO, které rozhodne o vašem úspěchu, případně neúspěchu. Investice do tohoto oboru se tedy vyplatí. Ovšem díky radám, které získáte tady, si dokážete zlepšit návštěvnost i vy.
V poslední době se hodně mluvilo o Facebooku a Twitteru. Jména těchto dvou nejoblíbenějších sociálních sítí se často spojovala právě s optimalizací SEO. Veřejnost se dohadovala, zda mají tito giganti nějaký vliv na SEO a zda případné příspěvky (například na Facebooku) pomohou k lepšímu SEO hodnocení.
Odpověd na tyto otázky není jednoduchá, protože vyhledávače často nezveřejňují nastavení robotů. Je to logické, protože by se mohlo stát, že by se lidé soustředili jen na SEO a text by ztrácel smysl. To by mělo za následek, že by se internetové stránky s nesmyslným obsahem, který nedává smysl, umístili lépe, než stránky s lepším a srozumitelným obsahem. Robot totiž nepozná, zda je slovní spojení logické, či nikoliv.
Naštěstí třeba Google odhaluje svá tajemství. Můžeme předpokládat, že všichni SEO roboti, kteří vyhodnocují stránky, fungují aspoň v základech na stejném principu.
Díky prohlášení Googlu víme, že Twitter i facebook ovlivňuje SEO. To je velmi důležité. Pokud jste to nevěděli, tak s tím okamžitě něco udělejte. Využijte toho ve váš prospěch. Sociální sítě jsou totiž velmi jednoduchým uživatelským prostředí, a tudíž vám práce s nimi zabere málo času.
SEO jde dokonce tak daleko, že u Facebooku bere důraz i na osobu, která daný link podpořila. Také jsou sledovány sdílené odkazy a zdi uživatelů, včetně zdí fanoušků.
U Twitteru není systém natolik propracován jako u Facebooku. Twitter hledí jen na aktivitu, která probíhá na daném linku.
Twitter a Facebook tedy ovlivňují SEO. Tuto zprávu berte jako fakt a snažte se ji využít ve váš prospěch.