SEO Pack – nepodceňujte ho
Pokud jste vlastníky internetových stránek, tak jste se již určitě setkali se SEO Packem, případně informacemi metadat. Vyplnění řádků, které následují pod tímto nadpisem je velmi důležité. Některé systémy vám dokonce bez vyplnění nedovolí článek vložit.
Je nutné si uvědomit, že SEO Pack není ve vašem systému pro nic za nic. Mnoho majitelů internetových prezentací, případně redaktorů ho totiž velmi podceňují. Ovšem informace metadat jsou pro vyhledávače velmi důležité. Těch pár řádků, které se rozhodnete nevyplnit, rozhoduje o vašem umístění ve vyhledávačích.
Pokud tedy meta data podceníte (případně vyplníte špatně), tak se zbytečně připravíte o potencionální návštěvníky a tedy i o příjem z reklam.
Informace metadat (= SEO Pack) po vás chce vyplnit kolonky s nadpisem: Title, META tag description a META tag keywords.
Do Title napište co nejkratší spojení, které vystihuje článek. Nejčastěji se samozřejmě jedná o nadpis, ale nemusí tomu tak být vždy. V tomto „chlívečku“ může být i klíčové slovo v prvním pádě, jenž dokonale popisuje celý text.
META tag description – v této kolonce co nejpřesněji dvěma až třemi větami shrňte celý článek. V některých vyhledáváčích se META tag description zobrazuje jako popis článku. Dejte si tedy záležet a napište poutavý text, který přiláká mnoho návštěvníků.
Asi nejdůležitější kolonkou je META tag keywords. Vepište do něj klíčová slova, která článek charakterizují. Jedná se o slova, případně slovní spojení, které se zadává do vyhledávačů. Většina lidí vyhledává slova v prvním pádě, a proto do META tag keywords dávejte vše v prvním pádě.
SEO Pack rozhodně nepodceňujte. Možná si říkáte, že se jedná jen o tři věty a několik slovních spojení, ale právě ona ovlivní celou vaši budoucnost.
Napsat článek vám určitě zabralo mnoho času a námahy. Tím, že nevyplníte informace metadat „vyhodíte“ vámi investovaný čas i námahu, není to škoda?