Jste podnikatel? Tak to dávejte patřičně najevo

Slovo podnikatel je široký pojem, vztahuje se k němu však mnohdy více zodpovědnosti a více úsilí. Samotné reklamy mnohdy nedělají takový byznys jako osoba, která byznys provozuje. Mezi důležité rysy podnikatele by vždy měla patřit houževnatost, slušné vystupování za každé situace, způsob komunikace, empatie a odolnost vůči stresu. Ačkoliv mnoho lidí podniká, je jedno jestli jako řemeslníci či obchodníci, tak stále nemají ani svoji vizitku.

Dokonce i vizitka patří mezi důležité body, ve chvíli kdy se někdo zeptá na náplň práce, tak vizitka dokáže udělat svůj efekt. Vizitky jsou v dnešní době levnou záležitostí, na mnoha stránkách stačí vybrat design a text vizitky, poté stačí objednat a vizitky jsou do týdne doma.

Dalším důležitým faktorem jsou internetové stránky. Web jde vytvořit prakticky ke každé profesi. Na internetové stránky je vhodné napsat činnost, reference, sídlo a také jsou vhodné fotky. Lidé se rádi něco dozví o osobě, se kterou mají mít jednání, internetové stránky jsou ideálním způsobem, jak o sobě říct vše důležité. Vytvoření stránek je opět jednoduchou záležitostí, stačí navštívit weby, které jsou ke tvorbě určené, vytvořit si jednoduše web podle šablony, zaplatit si doménu a je hotovo.

Podnikatelé také velmi často zapomínají na svůj automobil. Právě auto může sloužit jako prostředek pro zviditelnění a ukázání se mezi lidmi. Obvykle stačí jednoduchý polep. jestliže by podnikateli vadil nápis přes celé dveře, tak je vhodné vložit samolepku alespoň na zadní část vozu.

Jedním z dalších důležitých faktorů je image a způsob vystupování. Dbát o svůj vzhled a vhodně se oblékat není často takový problém a lidé se na člověka dívají hned jiným metrem, když je oblečen vzhledně. K tomu bezvýhradně patří i dobré vystupování, často první dojem na klienty či zákazníka je ten nejdůležitější. První dojem je dokonce klíčovým faktorem v mnoha oblastech, díky němu je pravidelně odrazeno velké množství lidí z mnoha odvětví, ve kterých dochází k osobnímu kontaktu s klientem. K dobré komunikaci patří dobrá nálada, klidně i předstíraná, a otevřený dialog, nikoliv monolog.

Na mnoho důležitých faktorů může přijít podnikatel sám, stačí se podívat na sebe samotného z jiného úhlu pohledu, tedy třeba z úhlu zákazníka.

[7.7.2012]
[, , , ]

Přidejte komentář