Chcete na webu online-podnikani.cz mít také článek? Kontaktní údaje

Vylepšete svoje podnikání s firemní databází

Jak navázat spolupráci právě s těmi nejlepšími a nejdůvěryhodnějšími partnery? Jak minimalizovat riziko spolupráce a přitom zefektivnit svoje podnikatelské aktivity? To jsou základní otázky každého podnikatele a marketéra. V této fázi bývá velkou pomocí využití služeb marketingové databáze firem, které nám poskytne všechno podstatné.

Příklad takové úspěšné databáze firem a podniků je databáze Albertina. Jedná se o předního hráče na trhu s informacemi a obsahuje seznam firem, podniků, škol a institucí, který přesahuje počet 2 700 000 subjektů. I přes svou rozsáhlost se lze díky více jak 200 kritériím snadno v databázi orientovat a můžeme si tak jednoduše vybrat firmu přímo ze své cílové skupiny.

Největší výhody databáze firem Albertina

Mezi největší přínosy a výhody patří informace o ekonomickém stavu firmy nebo společnosti, kdy nám databáze odpoví veškeré otázky týkající se solventnosti budoucího partnera – údaje o posledních účetních uzávěrkách, informace ohledně placení povinných odvodů pojištění či zda není firma v insolvenčním řízení. Právě díky tomu se vyhneme v budoucnu možným komplikacím při spolupráci a zůstanou nám jen ti nejlepší partneři.

Díky údajům, které databáze firem obsahuje, si můžeme také lépe vysledovat kroky konkurence a přehled jejich aktivit. Jsme-li například menší firma z Prahy a hledáme firmy pouze ze středočeského kraje, je velmi snadné si (pomocí údajů z GPS obsažených v databázi) vyfiltrovat firmy jenom a pouze z této lokality. Můžeme si vybrat firmy podle počtu pracovníků nebo ročního obratu podniku. Kontaktní údaje a údaje o majitelích subjektů jsou samozřejmostí, stejně jako detailní popis jejich činnosti.

Databáze však neobsahuje pouze komerční subjekty, je zde například také nepřeberné množství škol. Jak mateřských a středních, tak univerzit.

Vše si můžeme velmi pohodlně zakoupit na DVD na internetové adrese databáze Albertina www.albertina.cz a vybrat si právě ten segment trhu, který nám nejvíce vyhovuje.

[18.7.2013]

Přidejte komentář