Snadný výdělek na internetu pro každého? BillBoard intextová reklama

Utratit peníze je velmi snadné, ale vydělat je, to už je mnohonásobně obtížnější, pro někoho dokonce takřka nemožné. Výdělek však nemusí být vždy spojen s náročnou manuální prací. Příkladem nejsou jen práce všude-přítomných sekretářek a administrativních pracovníků, ale také například z marketingu. I ten patří do 3. sektoru produkčních odvětví, do služeb, a přitom je jeho náplň mnohdy velmi zajímavá a kreativní.

My se v tomto článku nebudeme zabývat rozdělením a různými typy reklamních počinů, ale zaměříme se přesněji, konkrétně na intextové internetové reklamy společnosti BillBoard.

Pro základ je asi potřeba říct, že internet využívá v základu dva druhy reklam. Prvních z nich je bannerová, která je realizována převážně grafickým polem zobrazující danou reklamu, a druhá je intextová, nebo-li “v textu” vložená. Ta se pozná odlišně barevně označeným slovem textu (případně souslovím), v němž je reklama umístěná. Tu vyvoláme buď najetím tlačítka myši na toto slovo, nebo samotným kliknutím na tento reklamní odkaz.

V prostředí českého internetu je již jmenovaná společnost BillbBoard právě tou, která intextovou reklamu zprostředkovává a nabízí. Samotný princip získání a umístění tohoto druhu reklamy na své stránky je velmi jednoduchý. Stačí se na oficiálních stránkách registrovat, a následně umístit generovaný kód na své vlastní stránky, na kterých požadovanou reklamu chceme. O výběr vhodný slov se už celý systém postará inteligentně sám, my si jen můžeme kontrolovat, kolik prokliků máme, kolik peněz už je vyděláno.

Samozřejmostí je zákaz vlastních prokliků, ty jsou přísně trestány, a jakéhokoliv dalšího nabádání na klikání na reklamní, obvykle zeleně značené, odkazy.

Zisky však neočekávejte nijak vysoké, za jedno kliknutí/zobrazení je vyplácena odměna řádově v haléřích. Pokud ale máte web, na kterém se denně otočí několik stovek a tisíc návštěv, zisky už mohou být zajímavou položkou rozpočtu. Zahraniční společnosti ale standardně platí více.

Naštěstí ale můžeme kombinovat několik reklamních prvků najednou, doporučována je kombinace BillBoard intextové reklamy s reklamou Google AdSense. Výsledky pak mohou být finančně obstojné.

[22.9.2011]
[, , , , , , , , , ]

Přidejte komentář