Profil firmy na sociálních sítích

Vlastní webové stránky má v dnešní době téměř každá firma nebo společnost. Mnoho firem si zajišťuje velmi drahé propagace na billboardech, v reklamách, propagačními články a dalšími způsoby. Mnohdy opomíjené často zůstávají sociální sítě, které bývají někdy i klíčovým dodavatelem klientů.

Sociální sítě, jako jsou například Facebook a další, denně navštěvují miliony lidí a pokud se zákazník dostane k Vašim službám či produktům, tak to uvidí všichni další přátelé a ti budou zvědavi co zajímavého nabízíte. Firma na Facebooku je oblíbeným trendem, který by nikdo neměl brát na lehkou váhu.

Založení firmy na Facebooku, co to obnáší? Podnikatel si může vlastní stránky nebo vlastní e-shop natolik propojit se sociální sítí, že bude obsahově na téměř stejné úrovni. Majitel e-shopu může přesunout všechny své výrobky na Facebook, odkud mohou uživatelé této sítě přímo vybírat.

V případě založení firemního profilu se podnikatel propojí s celým světem prostřednictvím sociálního systému, který doposud nezná konkurenci. Facebook stránka firmy bude samozřejmě obsahovat galerie i dekorativní prvky. Dále bude mít podnikate možnost přímého propojení se stránkami či e-shopem podle vlastního nastavení.

Další kvalitní alternativou je vytvoření firemního profilu na Googlu. Tato služba zajistí jednoduchý přístup klienta přímo k poskytovateli. Profil na Googlu zvýší celkovou viditelnost na trhu a zdarma poskytne také Google Analytics a další.

Pokud podnikatel propojí možnosti Facebooku a Googlu nejednou, tak získá výhodné místo v žebříčku firem a stane se jedničkou mezi ostatními firmami pouze proto, že má založený profil, který mu zajistí lepší viditelnost. Pro tyto služby platí stejné heslo jako pro každou jinou propagaci: Pokud nejste vidět, tak neexistujete.

[15.5.2012]
[, , , ]

Přidejte komentář