Jak zvýšit výdělečnost webové stránky?

Již jsem napsal několik článků, které se zaobíraly tím, jak obsahově zaujmout čtenáře, aby se na vaše stránky vracel a tím se vám zvýšila možnost, že ho zaujme reklama na vašich stránkách a klikne na ni. Dnes si řekneme, jak účinně vložit reklamy na stránky.

Lidé chodí na různé webové stránky buďto z nutnosti, protože hledají nějaké informace, nebo proto, že ví, že kvalita článků na dané stránce je vysoká a díky tomu si mohou počíst ve svých volných chvílích a tím zabít čas. Ano, jsou někteří lidé, kteří se nedívají na vzhled webové stránky, ale jdou hned po obsahu. Těch je ovšem žalostně málo, a pokud chcete svou stránkou zaujmout, pak se musíte soustředit na design. Ten je stejně důležitý, jako kvalita článků a pokud jsou tyto dvě věci v harmonii, pak musíte na sto procent vydělávat.

Ovšem nechtějte vydělat horentní sumy za každou cenu. Lidé dávají reklamy totálně všude, až to čtenáře odradí. Existuje jednoduché pravidlo, a to následující: Čím více je reklama zakomponovaná do designu stránek a neruší čtenáře, tím víc vydělává. Samozřejmě, můžete naplácat reklamu totálně všude, a to nad článek, pod článek, do článku, ale jedno si uvědomte, a to že lidi naštvete a nebudou se k vám vracet. Stačí chytře využít reklamy mezi odstavci článku a uvidíte, že dokážou vydělat více, než ty, které jsou totálně všude a čtenáře nehorázně otravují.

Příklad si můžete vzít z této stránky. Vidíte reklamu decentně umístěnou v pravém rohu? A teď ruku na srdce! Obtěžuje vás? Já hádám, že ne! A o tom to celé je!

[3.5.2012]

Přidejte komentář