PR články

Hledáte jednoduchý způsob, jak se zviditelnit? Nechcete za reklamu příliš utrácet, ale musíte o sobe dát vědět? V tom případě pro vás máme velmi jednoduché a funkční řešení ve formě PR článků.

Zkuste kontaktovat informační web, na kterém se nachází vámi prodávaný produkt či služba. Umístění PR článku na viditelné místo je velmi výhodné, navíc to nemusí být drahé. PR článek je nenásilnou reklamou, kterou si musíte utvořit vhodnou formulací slov. Pokud jste ve slohu nevynikali, tak psaní PR článků nechte na odbornících, za kvalitní PR článek zaplatíte již od 100 korun (v rozsahu jedné normostrany = 1 800 znaků včetně mezer).

Existuje velké množství PR webů, na které můžete váš článek bezplatně vložit. Další a efektivnější metodou je vytvoření jednoduchý webových stránek, které budou obsahovat například jen dvě podstránky. Je důležité, aby byla taková prezentace napsána podle SEO pravidel neboli podle pravidel, které hodnotí weby a určují jejich pořadí po zadání klíčového slova do vyhledávače. Umístění PR článku na takový web je maximálně efektivní. V tomto případě se dostanete na částku kolem 4 000 korun. Pokud jste zdatní, tak si stránky i jejich obsah vytvoříte sami a zaplatíte akorát za doménu a webhosting. Vaše náklady se tedy dostanou na 200 korun (případně více, záleží na cenách domény a webhostingu). Pokud chcete reprezentativní web, musíte zaplatit za doménu (vastext.cz). Poddomény nejsou pro podnikání vhodné. Navíc 200 korun vás určitě nevytrhne.

Pravidelným psaním a vkládáním PR článků zvýšíte návštěvnost vašich stránek a tím značně podpoříte objednávky. Neváhejte a PR články vyzkoušejte, jejich psaní vám zabere jen pár minut, případně za ně zaplaťte. Dnes najdete nejvíce zákazníků na internetu, a právě proto jsou PR tak účinné.

[10.3.2012]
[, , ]

Přidejte komentář