Kam vložit PR články, aby se vyplatily?

Drtivá většina lidí, i když si koupí velmi dobrý PR článek, který svou kvalitou je úžasný, tak ho zabijí tím, že ho dají na nečtené a pochybné stránky, na kterých zapadne do zapomnění a celá investice je v háji. Chcete, aby váš PR článek vydělával? Pak si dejte tu práci a najděte mu pořádnou stránku, kde by mohl dělat tu správnou reklamu!

Většina lidí je schopná utratit klidně i 250,-Kč za kvalitní PR článek. To je samozřejmě dobře, ovšem nevyplatí se vám to v případě, že ho umístěte na nějaký pochybný web za 10,-Kč. Jak vidíte, tak celková investice je mizivá a návštěvnost takových stránek je značně nevěrohodná. Když se pak na stránky, kam jste v dobré víře vložili svůj PR článek, podíváte, tak hrůzou omdlíte. Jedná se o stránky, kde je bezhlavě vložen PR článek na PR článku a jsou totálně bez uspořádání, či fantazie. Dále je tam nevzhledná tuna reklam a písmo, které se nedá číst. Proto bych nevěřil lidem, kteří tvrdí, že za 100,-Kč, 300,-Kč vám dají váš PR článek na 10, 30 stránek. Je to příšerně levné a podezřelé.

Jestliže máte kvalitní PR článek, pak se nebojte investovat. Zaplaťte si prostor na nějaké tematické stránce, která nejvíce odpovídá myšlence PR článku a nechte takový PR článek opravdu propagovat a vydělávat. V jiném případě se do takovéto investice ani nepouštějte!

Na internetu je obrovský výběr kvalitních stránek, kam lze umístit PR články. Stačí jen hledat. Ano, není to zrovna levné, ale přeci jenom počítáte s tím, že se vám díky tomuto kroku zvedne návštěvnost a tím i výdělky!

[6.5.2012]

Přidejte komentář